tiistai 14. lokakuuta 2008







Tekemistä riittää-Ingen brist på sysslor

Nyt on ollut aika härpäkkää rakennuksen ja siivoilun kanssa.Minulla on keskiviikkona kynttiläkutsut,enkä ole ehtinyt paljoakaan kirjoitella.Viikonloput kun tahtoo mennä lasten harrastuksissa.Tekisi niin mieli askarrellakin jotain.Täytyy vaan odottaa josko sitten kutsujen jälkeen.

Nu har det varit bråda dagar. Det har hänt och kommer att hända mycket med bygget den här veckan.Och jag ,arma mig,ska ha ljusbjudning på onsdag.Har städat och städat.Veckosluten går så fort när man skjutsar barnen hit o dit.



Sain ihania päärynöitä ja luumuja siskoni puutarhasta.

Fick härliga päron och plommon av min syster, dom är från hennes trädgård.

Meidän talon takaa "valkoinen huntu".

Bakom vårt hus "en vit slöja".

Nyt täytyy tunnustaa pyysin miestäni(kun en kerta itse osaa!!)siirtää kamerasta kuvia koneelle.Hän jätti monta kuvaa siirtämättä.Että tällä kertaa lyhyestä virsi kaunis.Mutta pari ostoskuvaa on vielä.

Jag måste bekänna jag bad min man (jag kan nämligen inte göra det själv!!)flytta bilder från kameran till datorn.Så den här gången blev det lite magert.

Men några shoppingbilder har jag ännu.


Nämä löysin kirpparilta 50senttiä kpl!Pikkupojat on leikkinyt niillä paljon.

Dom här hittade jag för 50 cent st!Småpojkarna har lekt med dom mycket.


Nämä ihanat vihkoset ja kyltit (ja muutakin)ostin pari viikkoa sitten Homeberrystä Kankaanpäästä.Suosittelen lämpimästi aivan mahtavaa liike ja hinnat ihan kohtuulliset.That`s it for now.

De här underbara skrivböckerna(låter som Emils mamma skulle ha sagt det) och skyltarna (och mycket annat)köpte jag från Homeberry i Kankaanpää.Rekommenderar varmt, alldeles ljuvlig butik och priserna helt acceptabla.That´s it for now.

Ei kommentteja: