keskiviikko 28. tammikuuta 2009

Kerrankin ajoissa-För en gångs skull ute i god tid



Olen väsännyt syrämmii oikeen urakalla.Aattelin ilahduttaa ystäviäni...Mikä näissä syrämmissä on, välistä tuntuu että sitä on oikea king of the road kun niitä ompelee ja välillä se ompelupuoli...hrmm vaatii ratkojaa enemmän kun ompelukonetta.

Har jobbat på ackord ,tänkte glädja mina vänner...Vad är det med hjärtan ?ibland så lyckas de och man känner sig som king of the road och ibland...hrmm så använder jag sprättaren mer än symaskinen.

En ole paljoakaan ehtinyt kirppareilla käymään,mutta yhtenä päivänä pääsin poikkaseen:

Har inte hunnit ränna så mycket på loppisar,men häromdan hann jag med en snabbis:


Tämän saaliin sain 5 eurolla

Det här fick jag för en femma.



Pakko oli hemmotella flunssasia lapsia:Bondmormors banankaka ei kovin hyvältä näytä mutta maku nam!

Var helt tvungen att skämma bort våra snoriga barn:Bondmormors banankaka ser kanske inte så gott ut men smaken mums!


Olin sunnutaina ristipistomiittinkissä ja sain jälleen kerran kullanarvoisia neuvoja ja malleja olen niin innoissani.Mahtava porukka!

Var på korsstygnsmöte i söndags och jag fick så bra råd och mallar är så jätte ivrig.Härligt gäng!

Olen saanut uusia tunnustuksia!!!!I`ll be back

Har fått nya awards!!!!I`ll be back

8 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Ihania sydämiä olet tehnyt ja hienoja on myös kirppislöydöt ;)

Marge kirjoitti...

Kauniita sydämiä ja hyviä löytöjä teit! Ristipistotyöt vois olla kivoja, mutta alkuun tarttisin kyllä opetusta...

Sari (saristitching) kirjoitti...

Kiva kun piipahdit blogissani :) Näemme varmasti tässä kevään aikana. Minä olen aina välillä käymässä siellä teidän seudun tapaamisissa, kun olen sieltä suunnalta kotoisin.

Ihania nuo sydämet!

Päivi kirjoitti...

Kylläpäs kosahti silmiin ja makuuni nuo ihanat sydämet!!
oletko ommellut ihan käsin vai koneella.????
ps. minä kyselen joka olen tumpelo käsitöissä mutta haluisin edes tällasentapaset sydämet joskus osata tehä.

Seepia kirjoitti...

Kiitos vierailusta blogissani!

Ekaa kertaa täällä ja on kyllä kaunista ja niin paljon kaikkea mistä pidän...tai siis pidin kaikesta näkemästäni :)

Tulen uudelleen :)

Maantiepellon Emäntä kirjoitti...

Kauniita sydämiä, hienoja löytöjä, maukasta kakkua ja sievää ristipistoa... Mukavaa viikonloppua.

Lennu kirjoitti...

Sait minut nauramaan sydän asiallasi. Olet tunnustukset ansainnut monin verroin. King of the.... niinpä. Tunteen tiedän kun fiksailin peittoa ja sit seuraavana päivänä piti etsiä ratkoja!!! Ihania sydämiä, todella. Kirppislöydöt edullisia ja kivoja. Tuntuu kun kaikki muut löytäisi eurolla kivaa kirppikselta, paitsi minä. Hmmm... Kivaa viikonloppua.

Nicole kirjoitti...

Vilka söta hjärtan! Och så fint det kommer att bli av broderierna! Men mycket tålamod krävs! Kakan ser mumsig ut...